15 Ocak 2013 Salı

KARLAR DÜŞER VE RİTM ÇALIŞMASI




AŞAĞIDAKİ 2, 4'LÜK KAPAMALI RİTM ÇALIŞMASINI BİR ÇOK ŞARKIDA KULLANABİLİRSİNİZ. AYNI ZAMANDA KAPAMA YAPMADAN DA  KULLANABİLİRSİNİZ.



KARLAR DÜŞER
                  Am //     
İnşallah ol sende böyle     
                 Dm //       
                 Aşık ol da bak birine                         
                     E //   
Ben oldum da ne oldu sanki  
                 Am /¯       
Senin gibi birisine         
  
                  Am        
Zaten sende insaf yoktu     
                     Dm     
Olsaydı terketmezdin beni   
                     E      
Terkettin de ne oldu sanki  
                     Am     
Bak buldum başka birini     
 
             Am //        
  ( Karlar düşer          
  (                  Dm // 
  ( Düşer, düşer ağlarım  
A (         E //          
  ( Hep ismini            
  (               Am /¯   
  ( Hep ismini anarım     
 
                     Am //  
Gel de gör bak simdi beni   
                  Dm //     
Bulamazsın eski halimi      
             E //           
Seni düşünmekten            
                    Am /¯   
Yitirdim ben benliğimi      
 
TEKRAR A
  
Zaten sende insaf yoktu     
                     Dm     
Olsaydı terketmezdin beni   
                     E      
Terkettin de ne oldu sanki  
                     Am     
Bak buldum başka birini     
 
TEKRAR A